Aeratravel.az
Aeratravel.az

Nissan Tiida

  • 3 866
  • 0
  • 4-06-2021, 23:32
Nissan Tiida

1-ci nəsil (C11), 2004 – 2014


Nissan Tiida qolf-sinif avtomobili 2004-cü ildə hetçbek və sedan gövdələri ilə Yaponiyada debüt etdi (Tiida Latio adlandırıldı). Avtomobil, 1-ci nəsil Note modelinin ümumi platformasında yaradıldı və "Tiida" hündür gövdəsi sayəsində, sürüşən arxa divanla geniş salona sahib idi.

Yapon bazarında, avtomobil 4 pilləli avtomatik transmissiya və ya variator ilə təchiz edilmiş 1.5 mühərriklə (109 at gücü), həmçinin, 1.8 litr həcmli mühərriklə (128 at gücü) mexaniki və ya variator ilə təklif olunurdu. "Tiida"nın daha az güclü modifikasiyası da tam ötürücülü ola bilərdi.

Nissan Tiida həmçinin, Asiyanın digər ölkələrində (avtomobillər Yaponiyada, Taylandda, Çində istehsal edilirdi), Afrikada, Cənubi Amerikada satılırdı, Şimali Amerika bazarında avtomobil Nissan Versa adı ilə tanınırdı.

2007-ci ildə model bəzi Avropa ölkələrinə və Rusiyaya çatdırılmağa başladı, bunlar Meksikada yığılmış avtomobillər idi. Avropa bazarları üçün 105 at gücü və 1,5 litr həcmli turbodizel ilə təchiz edilmiş bir versiya da hazırlandı.

Yaponiyada Nissan Tiida modelinin buraxılışı 2012-ci ildə başa çatdı, avtomobil 2014-cü ilin yayına qədər Rusiya bazarında davam etdi. Avtomobil hələ də Meksikada satılır.

Nissan Tiida avtomobilin mühərrik cədvəli

Marka

Mühərrik modeli

Mühərrikin növü

Həcmi, sm³

At gücü

Nissan Tiida 1.5

Nissan HR15DE

R4, benzin

1498

109

Nissan Tiida 1.6

Nissan HR16DE

R4, benzin

1598

110

Nissan Tiida 1.8

Nissan MR16DE

R4, benzin

1798

126-128

Nissan Tiida 1.5 dCi

Renault K9K

R4, dizel, turbo

1461

105-106

 

2-ci nəsil (C12), 2011


Nissan Tiida heçbekinin 2-ci nəsli 2011-ci ildə Çin bazarında debüt etdi. Sentra sedanı ilə ortaq bir platformada yaradılan avtomobil, Asiya, Avstraliya və Avropadakı digər ölkələrdə də "Pulsar" adı ilə satıldı, lakin Avropa versiyası fərqli bir dizaynda idi.

2015-ci ilin əvvəlində Rusiya bazarı üçün Nissan Tiida hetçbeklərinin istehsalı İjevskdəki bir zavodda başladı. Bu avtomobil xaricən Avropa "Pulsar"ına bənzəyirdi, lakin asqıların qurluşunda fərqlənirdi: yol işıqlandırılmasını artırmaq üçün Rusiya üçün versiya Nissan V platformasından köhnə Nissan B platformasına köçürüldü. Maşın da fərqli bir salon dizaynı aldı.

Müəllif"AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Şərhlər