Aeratravel.az
Aeratravel.az

Ford Bronco xüsusi şərtlərə qayıdır

  • 1 159
  • 0
  • 15-04-2021, 20:31
Ford Bronco xüsusi şərtlərə qayıdır

Bir modelin dilerlik mərkəzi? Mercedes şirkəti, Maybach-ı ayrı bir yaşayış sahəsinə köçürməyə cəsarət etmədi və sonadək məhsullarını digər bahalı avtomobillərlə bir səviyyədə satdı. Bugatti daha cəsarətli oldu və geniş bir sahəyə sahib olmadığı təqdirdə belə, bir modelin sərgi salonlarını qətiyyətlə açmağa başladı. Müştərilərin zənginliyi və markanın hörməti, dünya səviyyəsində Bugatti prestij nöqtələrini quraraq aksesuar satan istirahət və suvenir mərkəzlərinin açılmasına imkan verdi, burada üz nəzarətindən keçən hər kəs yeni bir heyranlıq səviyyəsində çalışa bilər. Möhtəşəmliyin növbəti addımı – ümumiyyətlə sərgi salon olmadan etməkdir.

Məsələn, Tesla kimi. Məhsulun kütləvi xarakteri daha tanış bir formatı diktə etdiyi kimi görünsə də: bir mağaza, bir anbar, bir atelye və yalnız İT və IQ ilə işləyən menecerlər. Tamamilə sərgi salonu olmadan yalnız kiçik ölçülü hiper avtomobillərə, məsələn, Rimac Concept One-a icazə verilir. Görünür ki, qaydalar müəyyənləşdirilib, sıralar cədvəli boyanıb və indi hamı oyun qaydalarını başa düşür. Və birdən çoxdan gözlənilən Bronco həyata qayıdır.

Azarkeşlər, jurnalistlər və simpatiya sahibləri 20 il Fordu, sevdikləri modeli geri qaytarmağa yola gətirdilər. Ford bu sövdələşmədə sevimli avtomobili istehsal edəcək yeni zavodu təxmin edərək cəmiyyəti, müşayət olunan məhsulların alınması üçün müxtəlif konsepsiyalar, söz-söhbətlər və sövdələşmələr yolu ilə idarə edirdi.

Beləliklə Bronco, rəqib Jeep Wagoneer-in geri dönüşünü üstələyərək geri döndü. Yenidən doğulmuş Wagoneer, Bronco kimi eyni heyranlıq qazanmadı. 2021-ci ilin I rübündə amerikalılar 23 000 ədəd Bronco alıblar və yenə istəyirlər. İstehsalın artırılmasını tələb edirlər və model xəttinin genişləndirilməsində israr etmirlər. Hamısı eyni avtomobili istəyirlər. Broncodan iki cürdür: biri həqiqi çərçivə nəslindəndir, digəri isə Sport – kasıb dəstli ön ötürücülü bir krossoverdir.


Amerikanın uzunmüddətli marağını proqnozlaşdıran Ford təmsilçiləri, ölkədəki yeganə Bronco modeli üçün salonların açılması təklifi ilə şirkətin idarə heyətinə müraciət etdilər. Ölkədəki ən sevdikləri avtomobilin yanında başqa "Ford"larla ticarət etmək istəmirlər.


Ford razılaşdı, tez bir zamanda memarlığı hazırladı, qaydaları hazırladı və tikintinin üzərində “Ford” yazısı olmadan ilk diler mərkəzinin inşası üçün sənədləri təqdim etdi. Axı Amerikada onsuz da nə ilə ticarət etdikləri aydındır. Diler təklifini dəstəkləyən Ford, bu yüzlüyə dəstək fəaliyyətini hazırladı: daha yüksək mənfəət həddi, daha sürətli tədarük, daha böyük kvota.


Dövriyyəsinin yüz minlərlə olduğu kütlə seqmentində bir markanın, bir modelin satışı - günümüzün ən təəccüblü nümunəsidir. Hər şeydən əvvəl sırasını kiçildən və adi modellərdən imtina edən, müştəriləri nəsillər boyu sürməyə alışdıqları avtomobillərdən məhrum edən Ford üçün.


Dilerlərin əvvəlcədən təxmin etdikləri və ana şirkət Fordun strategiyasını ustalıqla izah etdikləri, cəmiyyətin Forddan inciyəcəyi mümkündür. Ona görə də Bronco markasına kütləvi şəkildə gedəcəkdir.

Müəllif: "AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Şərhlər