Sırala:

Mühərrikdəki "yağ yemə"yə hansı növ yağa keçməklə, qalib gələ bilərsiz?

  • 935
  • 0
  • 17-05-2021, 21:44
Mühərrikdəki "yağ yemə"yə hansı növ yağa keçməklə, qalib gələ bilərsiz? Bir çox sürücü üçün "mühərrik yağ yeməyə başladı" ifadəsi kifayət qədər standart bir mənzərə çəkir. Hansı ki, hərəkətdə olan zaman avtomobilin arxa hissəsindən xarakterik olan yanan yağ qoxulu mavi tüstü çıxır, sahibi isə mühərrikə hər min kilometr yürüşdən bir yağ əlavə etməli olur. Bu vəziyyətdə əsaslı təmir qaçılmazdır. Lakin, mühərrik yağını dəyişməklə və bununla da artan istehlak problemini dayandırmaq üçün tələsmək olmaz. Bunu necə edə biləcəyinizi, AVTO KLUB AZƏRBAYCAN izah edcək.

Mühərrikin "yağ yeməsi"nin əsas səbəbi avtomobilin yüksək yürüşü və ya ağır iş şəraiti səbəbindən silindr-porşen qrupunun (SPQ) təbii aşınmasıdır. Ancaq başınızı tutub mühərrikə çəkəcəyiniz xərcləri hesablamağa başlamazdan əvvəl, yağın porşen halqaları ilə silindr divarları arasındakı boşluqların artması səbəbindən itkisinə əmin olmalısınız, başqa səbəb yox.


Axı, aralıqlardan (prokladka) sızmanın olması və ya yağdəyişmə qapaqlarının sıradan çıxması yağın çox ciddi itkisinə səbəb ola bilər. SPQ-nun aşınmasına əlavə olaraq artan yağ istehlakının digər səbəbləri tapılmadıqda, yeni bir yağ seçiminə keçə bilərsiniz. Üstəlik, heç bir yeni yağ ilə "yağ yemənin" tamamilə aradan qaldıra bilməyəcəyinizi başa düşməlisiz. Ancaq intensivliyini əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaq mümkündür.
Belə bir tapşırığın öhdəsindən gələcək yağ seçiminə başlamaq üçün avtomobilin xüsusi istifadə təlimatlarını öyrənmək lazımdır. Adətən, orada avtomobil istehsalçısı, avtomobilinizin mühərriki üçün uyğun yağların xüsusiyyətlərini göstərir.



Ciddi yürüşlü və çox aşınmış SPQ mühərriki üçün yeni yağ seçərkən tətbiq olunan ümumi bir qayda var: daha qatı maddəyə keçməlisiniz.
Məlum məsələdir ki, bir hədəf təyin etsəniz, mühərrikdə daha çox "sıxlıq" üçün dərhal mineral su tökəcəksiniz. Ancaq məsələ burasındadır ki, yağımız təkcə silindrlərdə deyil, həm də mühərrikin digər sürtünmə hissələrində də işləyir.


Bu səbəbdən mineral yağ, prinsipcə, son onilliklərdə istehsal olunan çox sayda güc qurğusu üçün uyğun olmaya bilər. Axı, aşınmanın yaratdığı böyük boşluqları qismən kompensasiya etmək üçün yalnız porşen halqaları və silindr divarları arasında mümkün olan ən qalın yağ qatını yaratmaq vəzifəsi ilə qarşılaşırıq. Həm də bu qatın möhkəmliyini təmin etməliyik ki, sürtmə hissələri heç bir şərtdə "metal üzərində metal" prinsipi ilə təmasda olmasın. Bunun üçün müasir sintetik mühərrik yağları əlindən gələni edir.


Beləliklə, "yağ yemə" zamanı avtomobiliniz üçün təlimat tərəfindən icazə verilən yüksək qatılıqlı müasir sintetik mühərrik yağı istifadə etməlisiniz. Məsələn, ümumiyyətlə 5W30 yağı tökürdünüzsə, 5W40-a və ya məsələn, yarı sintetik 10W40-a keçə bilərsiniz.


Bu vəziyyətdə xüsusi yağlayıcı markaları tövsiyə etməyin mənası yoxdur, çünki fərqli marka yağları fərqli mühərriklər üçün daha yaxşı uyğun gəlir. Lakin, istehsalçı tərəfindən yüksək yürüşlü avtomobillər üçün tövsiyə olunanlara baxmağa dəyər. Digər şeylər arasında, ümumiyyətlə aşınmış sürtünmə cütlərinin ömrünü uzadan xüsusi bir qatqı paketi var.


Müəllif: "AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu 

Şərhlər