Sırala:

Niyə isti havada mühərrikin gücü azalır və bununla nə etməli?

  • 819
  • 0
  • 21-06-2021, 17:55
Niyə isti havada mühərrikin gücü azalır və bununla nə etməli?

Yay da, qış kimi, sürücülər və onların "polad atları" üçün olduqca çətin bir dövrdür. İsti havada avtomobillər qışdan daha təmiz problemlərlə qarşılaşa bilər - mühərrik qızır, soyuducu maye qaynayır, nəticədə isə xidmət və bahalı təmir işləri aparılır. Bununla yanaşı daha az qlobal, eyni zamanda çox yayılmış problemlər də var. Məsələn, həddindən artıq isti havada hətta tam istismar olunan avtomobillər də qəribə davranmağa başlayır - "yerimir"lər. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN belə müəmmalı bir məsələnin səbəbini aydınlaşdırdı.


Bəzi sürücülər, ehtimal ki, isti havalarda avtomobillərinin çəkmədiyinə nəzər yetiriblər. Qaz pedalına zəif reaksiya verirlər, hərəkət etmir. Ancaq mühərrikin və digər sistemlərin işləmə bacarıqlarını yoxlayarkən heç bir çatışmazlığa rast gəlinmir. Və problem istilik azalan kimi yox olur. Belə müəmmalı bir hadisənin səbəbi nədir?

Əvvəlcə gəlin, yanacağın silindrlərdə yanması üçün nə lazım olduğunu aydınlaşdıraq? Düzdü. Silindrlərin yanacaq və havanı müəyyən bir nisbətdə qarışdırması vacibdir. Sürət qaldırılırsa, hava axını artır. Turbo mühərrikləri ilə təchiz edilmiş avtomobillərin necə hərəkət etdiyini xatırlayın, burada təzyiqli bir turbin oksigenlə təmin etmək üçün mühərrikə litrlik hava vurur və nəticədə güclü çəkim baş verir.

Bəs hava çatışmazlığı olduqda nə baş verir? Düzdü: mühərrikin işləməsi artıq o qədər sabit görünmür, pozulmalar yaranır, güc, sürətlənmə intensivliyi və s. azalır. Bəzi sürücülərin həddindən artıq istilərdə qarşılaşdıqları problemlər bununla əlaqələndirilir.

Məsələ burasındadır ki, isti havadakı oksigen konsentrasiyası əhəmiyyətli dərəcədə aşağıdır. Ancaq mühərrikin normal işləməsi və yanacağın yanması üçün oksigen lazımdır və sərin olması arzu olunandır. Əgər, belə bir hava yoxdursa, o zaman hansı effektiv işdən danışa bilərik? Təbii ki, mühərrik qaz pedalının basılmasına ləng cavab verməyə başlayır və bununla da onun nəfəs almasının çətin olduğunu göstərir. Və belə bir mənfi hadisədən qaçmaq üçün nə etmək olar?

Avtomobilin getməsi üçün mühərrik bölməsinin təmizlənməsini təşkil etmək lazımdır. Və ilk növbədə sərinləşdiriciləri (radiator) yaxşıca yaxalamaq lazımdır. Axı yanma kameraları üçün hava mühərrik bölməsini qapağının altından alınır. Mühərrik soyutma sistemində isti bölgəni birdən-birə vuran problemlər varsa, avtomobil düzgün işləməkdən imtina edir.

Turbo mühərrikləri üçün turbinə, daha sonra mühərrikə göndərilən havanın əvvəlcədən soyudulmasına məsul olan interkulerin təmizlənməsi vacibdir. Əgər, interkuler tıxanıbsa və ya ümumiyyətlə işləmirsə, onda isti havada turbinlə təchiz olunmuş mühərrik də lazım olduğu kimi hərəkət etməyi dayandırır – nə təzyiq, nə də dartma.

Avtomobilinizdə bu cür problemlər hiss edirsinizsə, xidmət mərkəzinə getmək üçün tələsməyin. Sadəcə sərinləşdiricini nə qədər əvvəl yuduğunuzu və soyuducu mayeni dəyişdirdiyinizi xatırlayın. Əgər çoxdan edibsizsə, bu sadə əməliyyatlar mühərrik bölməsinin istilik yayılmasını və ventilyasiyasını əhəmiyyətli dərəcədə və eyni zamanda, mühərrikin qaz pedalı ilə işləmə qabiliyyətini yaxşılaşdıracaqdır.


Müəllif: "AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Şərhlər