Aeratravel.az
Aeratravel.az

Yanacağa və yağa məhşur qatqıları niyə əlavə etmək olmaz?

  • 2 120
  • 0
  • 13-04-2021, 13:43
Yanacağa və yağa məhşur qatqıları niyə əlavə etmək olmaz?

Avtomağazlarda satıcılar daima yağa və yanacağa əlavə olunan müxtəlif qatqı maddələrini təqdim edirlər. Sanki, ancaq bununla mühərrik daha yaxşı işləyir. Əslində, ən məhşur qatqı maddələri də mühərriki "öldürə" bilər və ya əsaslı təmirə gətirə bilər. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN gözəl bankalardakı möcüzəvi tərkiblərin avtomobil üçün niyə ölümcül təhlükəli olduğundan danışacaq.

İndi mağazalarda yağ və yanacaq sistemi üçün müxtəlif qatqılar var. Bəzi tərkiblər mühərriki çöküntülərdən təmizləməyi vəd edir – mühərrik yeni kimi olacaq. Digərləri silindr-porşen qaydasına salır ki, bu da aqreatın faydalı iş əmsalını artırır və yanacaq istehlakını azaldır. Gəlin, əslində mühərriklə həqiqətən nə baş verdiyini aydınlaşdıraq.

Yanacaq sistemini çirkdən təmizləmək üçün təklif edilən əlavələrdən başlayaq. Həqiqətən, bunların müəyyən bir təsiri var. Ancaq illərlə yığılan çirklər sadəcə buxarlanmır, yanacaq xətləri boyunca yeriməyə başlayır və nəticədə borucuqlara çatır. Borucuğa düşmüş qatı hissəciklər dərhal işləyən səthi cızır, bu da möhkəmlik itkisinə səbəb olur. Və ya çirk yalnız borucuqları vurur. Bu isə təzyiqin düşməsinə, yanacağın zəif paylanmasına və paylayıcı borucuqda koksun əmələ gəlməsinə səbəb olur.

Qurğunun yanacağı paylamağa yox, axıtmağa başladığı ortaya çıxır. Bütün bunlar yanacaq istehlakının artmasına və ən pis halda – partlamağa, oksigen qurğusunun sıradan çıxmasına və ya neytrallaşdırıcıda problemlərə gətirib çıxarır.

 


Neytrallaşdırıcının yuvacıqları hislə tıxanması səbəbindən dağılmağa başlayır və keramika tozları silindrlərin içərisinə sorur ki, bu da divarlarda cızıqlara səbəb olur. Beləliklə, yanacaq çəninə "müalicəvi" bir qatqı tökməklə, mühərriki təmir olunma həddinə çatdıra bilərsiniz.

Ancaq bu, hamısı deyil. Benzinin oktan sayını artıran qatqılar da zərərsiz deyil. "Təcavüzkar" tərkiblər yanacaq sistemindəki rezin aralıqları "yeyir" və nəticədə yanacaq xəttində qançırların yaranmasına səbəb olur. Sonra isə benzin buxarlarının alovlanması üçün təsadüfi bir qığılcım kifayətdir.

Yağa əlavə olunan tərkiblərlə də o qədər asan deyil. İstehsalçıların onsuz da sürtkü istehsalı mərhələsində istifadə etdikləri qatqılarla qarşıdurmaya girə bilərlər. Buna görə istidə belə, gözlənilməz "qonşuluq" sürtküdəki kimyəvi dəyişikliklər üçün katalizator ola bilər. O qatran kimi qara "palçığa" çevriləcək və bütün yağlama xüsusiyyətlərini itirəcəkdir. Bu vəziyyətdə mühərrikə yalnız bir şeyə zəmanət verilir - bahalı təmir.

Müəllif: "AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Şərhlər