Sırala:

Niyə boş dövriyyə ilə üzun işləmə, mühərriki tez “öldürür”?

  • 366
  • 0
  • 8-05-2021, 18:40
Niyə boş dövriyyə ilə üzun işləmə, mühərriki tez “öldürür”?

Mühərrikin boş dövriyyə ilə uzunmüddətli işləməsi onun ehtiyatında azalmaya və gələcəkdə əsaslı təmir olunmasına gətirib çıxarır. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN mühərriklə nə baş verdiyini danışacaq.


Bir çox sürücülər, hərəkətə başlamazdan əvvəl mühərriki qızmasının lazım olduğuna hələ də əmindir. Xüsusilə avtomobilin proqramlaşdırıla bilən avtomatik işə salma sistemi varsa.


Unutmayaq ki, müasir hərəkət ritmi mühərrikin tıxacda boş vəziyyətdə uzun müddət işləməsini nəzərdə tutur. Bu da bir sıra problemlər yaradır. Gəlin görək belə hallarda nə baş verir.


Həm mühərrik qəzanda, həm də tıxaclarda işləyərkən əsas risk mühərrik yağının vəziyyəti ilə əlaqələndirilir. Həqiqət budur ki, aşağı dövrlərdə mühərrik sistemində yağ dövranının sürəti azalır. Axı, maye təzyiqi, həmçinin yağ sistemi boyunca yayılan yağın həcmi birbaşa mühərrik dövriyyəsinin sayından asılıdır.


Həm də unutmamalıyıq ki, müasir mühərrikdə onun elementləri birləşdirilmiş şəkildə yağlanır: xüsusi yağ kanalları vasitəsilə təzyiq altında ən çox yüklənmiş qovşaqlara, daha az yüklənmişlərə isə - öz axımı və ya çiləmə üsulu ilə verilir. Aşağı yağ təzyiqi bir sıra ciddi problemlərə səbəb ola bilər. Məsələn, yağ nasosunun aşınması, həmçinin bütün qurğunun yağ aclığı.


Kiçik karterli turbo mühərrikə xüsusi diqqət yetirilməlidir. Tıxacda uzun müddət dayanarkən və bu azmış kimi, istidə karterdəki yağ sözün əsl mənasında qızarır. Qatqıları tez tükənir və xüsusiyyətlərini itirir. Nəticədə, sürtkü yağın qalınlaşmasına və tıxanmasına səbəb ola bilər ki, bu da mühərrikin həddindən artıq qızmasına səbəb olacaq və əsaslı təmirə ehtiyac duyulacaq. Buna görə də avtomobil tez-tez tıxaclarda qalırsa, yağdəyişmə aralığını qısaltmaq və mühərrik saatları ilə saymaq daha yaxşıdır. Bu şəkildə mühərrik daha uzun “yaşayacaq”dır.


Digər bir nüans: uzun boş dövriyyə zamanı yanacaq-hava qarışığı təsirsiz yanır. Nəticədə yağ qarışığı ilə yanmamış yanacaq neytrallaşdırıcının yuvacıqlarının üzərinə düşür, onları bağlayır və bahalı qovşaq dağılmağa başlayır. Neytrallaşdırıcıdan çıxan seramik hissəciklər mühərrikə hopur və bu, silindrlərdə cızıqların yaranmasına səbəb olur. Cızıqlar tədricən mühərriki öldürür. Eyni zamanda, əgər mühərrik çuqun gilizləri olmayan alüminium blokludursa, zərər ölümcül olacaq və müqavilə ilə qurğu almalısınız, bu isə dağıda bilər.


Müəllif: "AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Şərhlər