Sırala:

Yeni Mercedes-Benz C-Class - avtomobil haqqında ilk təəssüratlar

  • 737
  • 0
  • 22-05-2021, 22:23
Yeni Mercedes-Benz C-Class - avtomobil haqqında ilk təəssüratlar Yeni Mercedes-Benz C-class, W206 adını aldı.

Ölçülər nəzərəçarpacaq dərəcədə artıb - sedan uzununa 65 mm (4751 mm-ə qədər), eninə - 10 mm (1820 mm-ə qədər) əlavə edib. Təkər bazası 25 mm böyüyüb (2865 mm). Bu artımın aerodinamik müqavimətə təsir göstərməməsi maraqlıdır - yeni C-sinif sələfinin parametrlərini qoruyub saxladı (sedan üçün 0,24 və universal üçün 0,27).



Təkərlər ən azı 18 düymdür və əlavə olaraq idman paketində ön tərəfdən dəlikli əyləc diskləri var - 225/45 R18.


Salon arxitekturası flaqman S-sinfini xatırladır, lakin "Çeşka"nın ön panelin forması daha az sərtdir və orta konsolun yuxarı hissəsində havalandırma sisteminin 3 böyük dəliyi var. Təəssüflər olsun ki, qapı kartlarının altı və mərkəzi tunel sərt plastikdən hazırlanıb. Ancaq yuxarılar dəri ilə örtülmüşdür. Yaxşı xəbər budur ki, idman sükan çarxı nəhayət dairəvi qızdırıcı alıb.


Bu iki modelin ortaq cəhəti odur ki, flaqmanın ardınca C-sinif ikinci nəsil MBUX multimedia kompleksini aldı. Əvvəlki sistemdə bir-biri ilə "birləşdirilmiş" iki üfüqi ekran var idi, indi əsas ekran şaquli istiqamətə çevrildi və bütün mərkəzi konsolu əvəz etdi.


Artıq sürücünün önündə yalnız bir neçə alət ekranı mövzusu olan rəqəmsal ekran olacaqdır. Əlbətdə ki, ikinci nəsil MBUX-in funksionallığı genişləndirildi - bütün yeniləmələr (tətbiqdəki onlayn mağazadan daxil olmaqla) "havadan" quraşdırılır, sürücü profilinin sürətli girişi və bağlanması üçün barmaq izi skaneri, onlayn musiqi xidmətləri var.


Yeri gəlmişkən, "206"-nın artıq mühərrik qapağında xüsusi üçguşəli "nişangah" olmayacaq - bütün versiyalar sərinləşdirici barmaqlığının mərkəzində bir ulduz alacaq. Maraqlı xüsusiyyətlər arasında hər birində 1,3 milyon mikrogüzgü olan Digital Line LED fənərlər var və onlar yol hərəkətindəki məlumatları ekrana ötürə bilirlər.


Yük yeri həcmini saxladı (455 litr), qapağın elektrik ötürücüsü var. Ehtiyat təkər yoxdur. Mercedes-Benz "run-flat" təkərlərindən istifadə etmir, ona görə də diler mərkəzindən ehtiyat təkəri sifariş etmək pis olmaz. Arxa oturacaq arxası artıq 40/20/40 nisbətində əsas versiyada qatlanır.


Asqıların sxemi kökündən dəyişməyib, lakin əlavə ödəniş etməklə, dönən arxa ox mövcuddur - bu seçim aşağı sürətlərdə manevr qabiliyyətini yaxşılaşdırır və yüksək sürətdə sabitliyi artırır. "Pnevmo" balonlar artıq olmayacaq, o çox nadir hallarda sifariş verilirdi. ISG işəsalma generatoru və 48 voltluq köməkçi elektrik şəbəkəsi şəklində elektrik əlavələri olan versiyaların sayı genişlənmişdir.


Müəllif"AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Şərhlər